“De ingrediënten in de producten van Diego Dalla Palma Professional zijn uniek en het merk is super transparant”
Suzanne Banis is al 15 jaar eigenaresse van Beauty & More Blaricum. Ze kwam helemaal niet uit de branche, maar het beroep is op haar lijf geschreven. “Ik kam van kantoor, heb personeelszaken gedaan voor internationale bedrijven. Maar ik wilde meer thuis zijn voor mijn dochter. Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in alles wat met het menselijk lichaam te maken heeft en ging zelf altijd naar de schoonheidsspecialist. Dat leek me een leuk beroep en kon ik ook vanuit huid doen, dus ben ik de opleiding gestart. Hierna ben ik meteen voor mezelf begonnen. Ik vind het geweldig om mijn klanten stralende de deur ui te zien gaan.”
Suzanne is momenteel bezig met de opleiding tot Medisch Schoonheidsspecialist. Deze pittige opleiding doet zij in 1 jaar. “Ik heb niet altijd fulltime in mijn salon gewerkt. Ik heb ook gewerkt als gespecialiseerd doktersassistent. Hierdoor heb ik goed contact met artsen, wat in mijn werk als schoonheidsspecialist goed van pas komt. Ik wil alles weten over de huid om zoveel mogelijk voor mijn klanten te kunnen betekenen. Ik ben altijd bezig met studeren om mijn kennis te verrijken. Maar om mijn klanten goed te kunnen helpen, heb ik natuurlijk ook de juiste merken nodig. Ik ben een echte huidverbeteraar en wil werken met merken die echt wat doen voor de huid. Dat vond ik al heel snel in Diego Dalla Palma Professional van leverancier Esthé-Care Cosmetiek”.
Wat is er bijzonder aan Diego Dalla Palma Professional?
“De ingrediënten in de producten zijn uniek en het merk is super transparant. Er wordt ook altijd ontwikkeld, wat maakt dat je voor elk huidprobleem een oplossing hebt en altijd weer iets nieuws kun aanbieden. Ik heb denk ik bijna alle productlijnen in huis. De bestsellers zijn hierbij de Icon Time, Resurface (peeling), de Sensitive lijn en de nieuwe Fillift. ”Maar er is nog iets dat Suzanne over de streep trok om voor Diego Dalla Palma Professional te kiezen. “Ik Startte jaren geleden met een exclusief merk. Maar dan 5 jaar werd dit merk overgenomen en ging de consumentenmarkt op. Bij mijn zoektocht naar een nieuw merk, wist ik heel goed wat ik niet wilde. En er waren genoeg aanbieders in de markt waar ik mee kon werken. Ik kwam in contact met Angelique, de eigenaresse van Esthé-Care Cosmetiek. En zij draaide het om, ze zei: ‘Vertel jij maar waarom jij met Diego Dalla Palma Professional wilt werken’. Dat was een benadering die ik nog niet kende. Ik vond het geweldig en het klikte meteen. Ik ben 100% mensen-mens en met Angelique kon – en kan – ik lezen en schrijven. Esthé-Care Cosmetiek is een bedrijf dat echt klaarstaat voor haar klanten. Als ik nu app, heb ik binnen een half uur antwoord. Als ik ergens meezit of ik heb ideeën nodig, dan denken ze mee. Producten zijn snel geleverd, meer wil je niet als klant.”
Wat brengt de toekomst?
“Ik rond dit jaar nog de opleiding tot Medisch Schoonheidsspecialist af en dan kan ik mijn klanten nog beter van dienst zijn. Ik ben een echte huidverbeteraar en ik word echt blij van het vak. Ik doe dan ook alleen maar dingen die ik leuk vind. En als ik dan met mensen mag samenwerken waar het goed mee klikt en mijn klanten van hun huidproblemen af kan hepen, dan is mijn missie geslaagd!”