fbpx

“Diego dalla Palma geeft geweldige resultaten en een heerlijk wellness gevoel”

Vakvrouw Anneliese Klouwer is de trotse eigenaresse van Beautique Elegance in Volendam, waar ze werkt met een team van 9 professionele meiden. Anneliese is zelf gediplomeerd schoonheidsspecialist, medisch schoonheidsspecialist en heeft het internationale Cidesco diploma op zak. In 2017 won ze zelfs nog een Beauty Award. Met al haar kennis, koos ze in 2012 voor het merk Diego dalla Palma Professional van leverancier Esthe Care Cosmetiek.

Anneliese is inmiddels 33 jaar en naast eigenaresse van haar zaak ook moeder van twee zoons. Ze is trots op wat zij en haar meiden in al die jaren hebben bereikt en als klein meisje wist ze al dat ze dit vak zou gaan beoefenen. “Na het behalen van mijn diploma’s heb ik direct de kans gekregen om een eigen zaak te starten.” En met succes. “Ik behandel zelf op dit moment zelf 3 dagen en daarnaast heb ik nog de administratie die ik grotendeels zelf uitvoer. Om mij heen heb ik een geweldig team van 9 lieve zorgzame en hardwerkende dames gebouwd, waarmee ik vol vertrouwen de toekomst tegemoet ga.” Bij Beautique Elegance kunnen klanten terecht voor al hun huidproblemen, gelaats- en lichaamsbehandelingen en massages. “Los van de diverse behandelingen is de relaxte sfeer voor mij van grote belang. Gastvrijheid en klanttevredenheid, bij Beautique Elegance is iedere gast een eregast.”

Wellness en huidverbetering 
De keus voor Diego dalla Palma Professional is altijd een heel bewuste keus geweest. “Sinds 2012 werk ik met Diego dalla Palma en we hebben een hele goede band. Diego dalla Palma heeft prachtige producten waar wij geweldige resultaten mee boeken. Daarnaast geeft het een fijn wellness gevoel. De wereld is al zo gestresst en naast huidverbetering is het in onze beautique heel belangrijk om stress af te vloeien. Diego dalla Palma is hier perfect voor.” Wat voor Anneliese het belangrijkste was bij haar keuze voor dit merk? “Iedere persoon en iedere huid is anders. Elke huid moet daarom anders behandeld worden. Door de jaren heen heb ik daarom diverse merken naast elkaar staan die elkaar prachtig aanvullen en waarmee ik elke huid op de juiste manier kan verbeteren. Daarnaast vind ik het belangrijk dat de producten geen belastende stoffen bezitten op de ingrediënten lijst, duurzaam zijn en niet op dieren getest zijn.” 

Samenwerking
Diego dalla Palma beschikt over heel veel verschillende productlijnen. “In onze beautique voeren wij het gehele assortiment. Wij werken door goed naar de cliënt te luisteren en de huidte bestuderen. Elk huidprobleem heeft zijn eigen specifieke producten nodig. De huidconditie verandert met regelmaat en daarmee de producten van de klant ook. Zo heeft de klant continu een favoriet product op de huid, maar deze veranderen dus wel.” Naast goede producten moet een merk ook zeker een betrouwbare leverancier zijn en ook dat zit wel goed. “Ik ken Angelique en Floor al heel erg lang, inmiddels zo’n 10 jaar. We hebben vaak contact samen en dat vind ik fijn. De trainingen zijn goed en mijn team begeleiden ze goed bij de productkennis. Geen vraag te veel voor Floor en Angelique. Het is fijn wanneer het contact tussen je leverancier goed is en vooral laagdrempelig. Zo kun je allebei eerlijk zijn en bouw je samen aan een mooie toekomst. De producten, trainingen maar voor de resultaten zijn alles wat een schoonheidsspecialiste en klant wil.”

Toekomst 
Hoe ziet Anneliese zelf de toekomst van de branche en haar salon? “Tijdens deze lockdown is het een hele vreemde tijd. Vele ondernemers hun spaarpotje is compleet leeg. De steun die de overheid heeft beloofd is bij lange na niet dekkend.
De klap in de beautybranche wordt door vele mensen onderschat, omdat men het ziet als ‘luxe’, maar het is zoveel meer. Het is voor vele mensen hét moment om even hun zorgen los te laten en zich weer zeker te voelen. Daarom is het ver vooruit kijken in deze onvoorspelbare tijd natuurlijk erg lastig. Ik hoop dat als we deze COVID tijd achter ons hebben gelaten, we allemaal weer heerlijk en zorgeloos aan het werk kunnen. Onze klanten kunnen laten ontspannen en kunnen helpen met hun huidproblemen. Samen met mijn meiden, en uiteraard mijn leverancier, ga ik ervoor!”